Οι μαθητές που συμμετείχαν στη παράσταση Αντιγόνη (απαντούν σε ερωτήσεις) και η υπεύθυνη καθηγήτρια Γκουτζιαμάνη Γιάννα απαντούν σε ερωτήσεις σχετικές με τη συγκεκριμένη εμπειρία τους και συνολικά για το θέατρο.
Η Γκουτζιαμάνη προτείνει να αφουγκραστούμε το σφυγμό και τις ανησυχίες της νεολαίας μας και να τους δώσουμε ευκαιρίες για δημιουργία. Γι’ αυτό παρατίθενται προτάσεις προς το Δήμο Κοζάνης.
Η Γκουτζιαμάνη Ιω. περιγράφει με λέξεις το πορτραίτο της που ζωγράφισε η ίδια σε σεμινάριο του Πανελλήνιου Δικτύου για το θέατρο στην εκπαίδευση στη Ζάκυνθο το 2012, σε μάθημα με το δάσκαλο εικαστικών Mark Storor
Στο ΚΤ3 περιλαμβάνονται: 1)Η επιμόρφωση στο Π.Ε.Κ. 1992, 2)Εισήγηση για την παράσταση Ισμήνη, 3)Το θέατρο στην εκπαίδευση, 4) Ερωτηματολόγιο από το περιοδικό '' Θήττα'', 5) 27 Νοέμβρη παγκόσμια ημέρα για το θέατρο στην εκπαίδευση, 6) Η δυναμική της νεολαίας στον πολιτισμό, (ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος στις εκλογές με την δημοτική κίνηση '' Κοζάνη τόπος να ζεις''), 7) Μια παράσταση ο καθρέφτης μας, 8) Παρουσίαση βιβλίου του Βασίλη Αποστόλου, 9) Πορτραίτο το Γιαννάκι, 10) Μια παράσταση η ζωή μας, 11) Χαμένες γενιές, κόντρα φωνές, 12) Το φως των εσοχών, 13) Στο Χριστό στο κάστρο και 14) Πριν χαθεί το όνειρο (παρουσίαση βιβλίου της Κλειτσογιάννη Ηλιάννας)
Η «Ισμήνη» περιλαμβάνεται στο βιβλίο Τέταρτη διάσταση. Η μνήμη, όχι ως ανάμνηση, μεταφέρει πράγματα, σχέσεις και αξίες σε μια διαχρονική εποπτεία. Το ότι η παράσταση δίνεται από φοιτητές, αποτελεί μια δεύτερη πρόκληση : Να δούμε την αξία και το ρόλο του θεάτρου στο χώρο της εκπαίδευσης. Και : Το θέατρο στην εκπαίδευση : Μορφή τέχνης και εργαλείο μάθησης.
Η Γκουτζιαμάνη Ιω. αποτυπώνει την περιρρέουσα πολιτική ατμόσφαιρα σε μια σύντομη θεατρική πράξη με τίτλο «Η σωτηρία του Ελληνικού Έθνους» ενόψει εκλογών.
Τα κοινά πράγματα που συνδέουν την Γκουτζιαμάνη Ιω. την κ. Σούλα Αντωνίου: ο ρόλος της δασκάλας, η στροφή στο παρελθόν, η αγάπη για τη γλώσσα, η ιδέα ότι τα κρυμμένα πράγματα μπορεί να έχουν μεγαλύτερη αξία από τα φανερωμένα και η ατέρμονη αναζήτηση της αλήθειας και του εαυτού μας, της έδωσαν την ευκαιρία να πάρει από το μαγικό κουτί του θεάτρου το βελονάκι και να πλέξει επάνω στα ποιήματα το κείμενο Μια περιδιάβαση στα μονοπάτια του Είναι.
Ο στόχος, η αξιολόγηση, το σεμινάριο και η μεταρρύθμιση είναι οι λέξεις που γράφουν ένα μίνι θεατρικό διάλογο, που αποτυπώνει το χαρακτήρα του σεμιναρίου.
Η καθιέρωση για πρώτη φορά της ημέρας αυτής, είναι έκφραση της ανάγκης όλων μας να αποδείξουμε την πολιτισμική δυναμική της εκπαίδευσης αλλά και την παιδαγωγική δυναμική της θεατρικής τέχνης.