Η «Ισμήνη» περιλαμβάνεται στο βιβλίο Τέταρτη διάσταση. Η μνήμη, όχι ως ανάμνηση, μεταφέρει πράγματα, σχέσεις και αξίες σε μια διαχρονική εποπτεία. Το ότι η παράσταση δίνεται από φοιτητές, αποτελεί μια δεύτερη πρόκληση : Να δούμε την αξία και το ρόλο του θεάτρου στο χώρο της εκπαίδευσης. Και : Το θέατρο στην εκπαίδευση : Μορφή τέχνης και εργαλείο μάθησης.
Οι μαθητές που συμμετείχαν στη παράσταση Αντιγόνη (απαντούν σε ερωτήσεις) και η υπεύθυνη καθηγήτρια Γκουτζιαμάνη Γιάννα απαντούν σε ερωτήσεις σχετικές με τη συγκεκριμένη εμπειρία τους και συνολικά για το θέατρο.
Η Γκουτζιαμάνη προτείνει να αφουγκραστούμε το σφυγμό και τις ανησυχίες της νεολαίας μας και να τους δώσουμε ευκαιρίες για δημιουργία. Γι’ αυτό παρατίθενται προτάσεις προς το Δήμο Κοζάνης.
Ο στόχος, η αξιολόγηση, το σεμινάριο και η μεταρρύθμιση είναι οι λέξεις που γράφουν ένα μίνι θεατρικό διάλογο, που αποτυπώνει το χαρακτήρα του σεμιναρίου.
Στο ΚΤ3 περιλαμβάνονται: 1)Η επιμόρφωση στο Π.Ε.Κ. 1992, 2)Εισήγηση για την παράσταση Ισμήνη, 3)Το θέατρο στην εκπαίδευση, 4) Ερωτηματολόγιο από το περιοδικό '' Θήττα'', 5) 27 Νοέμβρη παγκόσμια ημέρα για το θέατρο στην εκπαίδευση, 6) Η δυναμική της νεολαίας στον πολιτισμό, (ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος στις εκλογές με την δημοτική κίνηση '' Κοζάνη τόπος να ζεις''), 7) Μια παράσταση ο καθρέφτης μας, 8) Παρουσίαση βιβλίου του Βασίλη Αποστόλου, 9) Πορτραίτο το Γιαννάκι, 10) Μια παράσταση η ζωή μας, 11) Χαμένες γενιές, κόντρα φωνές, 12) Το φως των εσοχών, 13) Στο Χριστό στο κάστρο και 14) Πριν χαθεί το όνειρο (παρουσίαση βιβλίου της Κλειτσογιάννη Ηλιάννας)
Η Γκουτζιαμάνη Ιω. αποτυπώνει την περιρρέουσα πολιτική ατμόσφαιρα σε μια σύντομη θεατρική πράξη με τίτλο «Η σωτηρία του Ελληνικού Έθνους» ενόψει εκλογών.
Η καθιέρωση για πρώτη φορά της ημέρας αυτής, είναι έκφραση της ανάγκης όλων μας να αποδείξουμε την πολιτισμική δυναμική της εκπαίδευσης αλλά και την παιδαγωγική δυναμική της θεατρικής τέχνης.