Εμφανίζει 181 αποτελέσματα

Αρχειακή περιγραφή
Μέρος (Φ)
Προεπισκόπηση εκτύπωσης Hierarchy Προβολή:

Ο Καβάφης και η εποχή του

Η βιογραφία του Καβάφη, οι επιρροές που δέχτηκε από τον περιβάλλοντα οικογενειακό,
κοινωνικό και πολιτικό χώρο και πως αυτές καθόρισαν την ποίησή του κατά χρονική περίοδο.

Γκουτζιαμάνη, Ιωάννα

Αφιέρωμα στον Κ.Π Καβάφη

Δώδεκα δραματοποιημένα ποιήματα από το 7 ενήλικες φώτισαν το δράμα του αιώνιου ανθρώπου,
που σπαράσσεται, γιατί διαψεύστηκαν τα όνειρα της νιότης του.

Γκουτζιαμάνη, Ιωάννα

Ερωτηματολόγιο από το περιοδικό ''ΘΗΤΑ''της εφημερίδας Θάρρος

Οι μαθητές που συμμετείχαν στη παράσταση Αντιγόνη (απαντούν σε ερωτήσεις) και η
υπεύθυνη καθηγήτρια Γκουτζιαμάνη Γιάννα απαντούν σε ερωτήσεις σχετικές με τη
συγκεκριμένη εμπειρία τους και συνολικά για το θέατρο.

Γκουτζιαμάνη, Ιωάννα

Η δυναμική της νεολαίας στον πολιτισμό :

Η Γκουτζιαμάνη προτείνει να αφουγκραστούμε το σφυγμό και τις ανησυχίες της νεολαίας μας
και να τους δώσουμε ευκαιρίες για δημιουργία. Γι’ αυτό παρατίθενται προτάσεις προς το Δήμο
Κοζάνης.

Γκουτζιαμάνη, Ιωάννα

Πορτραίτο - Το Γιαννάκι

Η Γκουτζιαμάνη Ιω. περιγράφει με λέξεις το πορτραίτο της που ζωγράφισε η ίδια σε σεμινάριο
του Πανελλήνιου Δικτύου για το θέατρο στην εκπαίδευση στη Ζάκυνθο το 2012, σε μάθημα με
το δάσκαλο εικαστικών Mark Storor

Γκουτζιαμάνη, Ιωάννα

Νίκος Εγγονόπουλος

Εργασία μελέτη: ήταν πρόταση του Παύλου Μουρουζίδη για την εφημερίδα Υψηλή τάση. Μια
σύντομη γνωριμία με τον ποιητή μέσα από το ποίημα Μπολιβάρ.

Γκουτζιαμάνη, Ιωάννα

Μάνα- Παιδί- Πατέρας

Εργασία για την ημέρα της γιορτής της Μάννας, πρόταση από την κ. Σιώπη- Βαλαβάνη. Η
μάννα συνοδεύει τον άνθρωπο από τον ερχομό ως το τέλος της ζωής του ως παρουσία ή ως
ιδέα, η σχέση μαζί της, καλή ή κακή, η παρουσία και η απουσία της. Αυτές οι παράμετροι θα
συντελέσουν στο να αναδειχτούν πολλά και διαφορετικά πρόσωπα της μάννας, όπως τα
κατέγραψε η παγκόσμια λογοτεχνία.

Γκουτζιαμάνη, Ιωάννα

Η καλλιτεχνική παιδεία στα σχολεία

Γράφει η Γκουτζιαμάνη Ιω. ως εκπρόσωπος της ΕΛΜΕ Κοζάνης για θέματα πολιτισμού.
Περιγράφει εν συντομία την διαδρομή της εργασίας Γεώργιος Λασσάνης- Στα χνάρια της
τοπικής ιστορίας που ετοιμάζεται στο 1 ο ΓΕΛ για την παράσταση, ως μια απόδειξη ότι στους
κόλπους της ΕΛΜΕ υπάρχουν καθηγητές και μαθητές που αντιπαρέρχονται αντίξοες συνθήκες
δουλειάς και προσφέρουν εαυτούς για το κοινό καλό και τον πολιτισμό. Θεατρικό σεμινάριο. Η
Γκουτζιαμάνη Ιω. ως εκπρόσωπος της επιτροπής πολιτισμού της ΕΛΜΕ Κοζάνης καταθέτει την
προσωπική της εμπειρία από το βιωματικό σεμινάριο Βιωματική και καλλιτεχνική δημιουργία με
εκπαιδευτή τον κ. Γ. Μπινιάρη, ηθοποιό.

Σπουδή στο αρχαίο δράμα- Αντιγόνη

Μια προσωπική κατάθεση της Γκουτζιαμάνη Ιω. από το σεμινάριο 50ωρών, που οργάνωσε το
Πα.Δι.Θ.Ε στη Θεσσαλονίκη. Περιλάμβανε λόγο, μουσική, κινησιολογία, εικαστικά και
δραματουργική ανάλυση.
Αποτελέσματα 1 έως 10 από 181