Εμφανίζει 10 αποτελέσματα

Αρχειακή περιγραφή
GR GR-KDBK (ΚΔΒΚ) AGOU-ΚΤ5-Φ06 · Μέρος (Φ) · 2010
Ανήκει στο: Αρχείο Ιωάννας Γκουτζιαμάνη
Προσωπική κατάθεση με χειρόγραφες σημειώσεις από το Συμπόσιο του ΠΑ.ΔΙ.Θ.Ε στην
Αθήνα. Ακολουθεί και δεύτερη καταγραφή πιο σύντομη.
Γκουτζιαμάνη, Ιωάννα
GR GR-KDBK (ΚΔΒΚ) AGOU-ΚΤ3-Φ02 · Μέρος (Φ) · 2004
Ανήκει στο: Αρχείο Ιωάννας Γκουτζιαμάνη
Η «Ισμήνη» περιλαμβάνεται στο βιβλίο Τέταρτη διάσταση. Η μνήμη, όχι ως
ανάμνηση, μεταφέρει πράγματα, σχέσεις και αξίες σε μια διαχρονική εποπτεία.
Το ότι η παράσταση δίνεται από φοιτητές, αποτελεί μια δεύτερη πρόκληση : Να
δούμε την αξία και το ρόλο του θεάτρου στο χώρο της εκπαίδευσης. Και : Το
θέατρο στην εκπαίδευση : Μορφή τέχνης και εργαλείο μάθησης.
Γκουτζιαμάνη, Ιωάννα
GR GR-KDBK (ΚΔΒΚ) AGOU-ΚΤ3-Φ01 · Μέρος (Φ) · 1992
Ανήκει στο: Αρχείο Ιωάννας Γκουτζιαμάνη
Ο στόχος, η αξιολόγηση, το σεμινάριο και η μεταρρύθμιση είναι οι λέξεις που γράφουν ένα μίνι
θεατρικό διάλογο, που αποτυπώνει το χαρακτήρα του σεμιναρίου.
Γκουτζιαμάνη, Ιωάννα
GR GR-KDBK (ΚΔΒΚ) AGOU-ΚΤ4-Φ05 · Μέρος (Φ) · 2006
Ανήκει στο: Αρχείο Ιωάννας Γκουτζιαμάνη
Γράφει η Γκουτζιαμάνη Ιω. ως εκπρόσωπος της ΕΛΜΕ Κοζάνης για θέματα πολιτισμού.
Περιγράφει εν συντομία την διαδρομή της εργασίας Γεώργιος Λασσάνης- Στα χνάρια της
τοπικής ιστορίας που ετοιμάζεται στο 1 ο ΓΕΛ για την παράσταση, ως μια απόδειξη ότι στους
κόλπους της ΕΛΜΕ υπάρχουν καθηγητές και μαθητές που αντιπαρέρχονται αντίξοες συνθήκες
δουλειάς και προσφέρουν εαυτούς για το κοινό καλό και τον πολιτισμό. Θεατρικό σεμινάριο. Η
Γκουτζιαμάνη Ιω. ως εκπρόσωπος της επιτροπής πολιτισμού της ΕΛΜΕ Κοζάνης καταθέτει την
προσωπική της εμπειρία από το βιωματικό σεμινάριο Βιωματική και καλλιτεχνική δημιουργία με
εκπαιδευτή τον κ. Γ. Μπινιάρη, ηθοποιό.
GR GR-KDBK (ΚΔΒΚ) AGOU-ΚΤ3 · Φάκελος · 1992-2020
Ανήκει στο: Αρχείο Ιωάννας Γκουτζιαμάνη
Στο ΚΤ3 περιλαμβάνονται:
1)Η επιμόρφωση στο Π.Ε.Κ. 1992, 2)Εισήγηση για την παράσταση Ισμήνη, 3)Το θέατρο στην εκπαίδευση, 4) Ερωτηματολόγιο από το περιοδικό '' Θήττα'', 5) 27 Νοέμβρη παγκόσμια ημέρα για το θέατρο στην εκπαίδευση, 6) Η δυναμική της νεολαίας στον πολιτισμό, (ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος στις εκλογές με την δημοτική κίνηση '' Κοζάνη τόπος να ζεις''), 7) Μια παράσταση ο καθρέφτης μας, 8) Παρουσίαση βιβλίου του Βασίλη Αποστόλου, 9) Πορτραίτο το Γιαννάκι, 10) Μια παράσταση η ζωή μας, 11) Χαμένες γενιές, κόντρα φωνές, 12) Το φως των εσοχών, 13) Στο Χριστό στο κάστρο και 14) Πριν χαθεί το όνειρο (παρουσίαση βιβλίου της Κλειτσογιάννη Ηλιάννας)
Γκουτζιαμάνη, Ιωάννα
GR GR-KDBK (ΚΔΒΚ) AGOU-ΚΤ2-Φ10 · Μέρος (Φ) · 2013
Ανήκει στο: Αρχείο Ιωάννας Γκουτζιαμάνη
Ο αντίκτυπος που είχε στη μαθητιώσα νεολαία ο αυταρχισμός και η βαρβαρότητα με την οποία
η κυβέρνηση έπνιξε την αντίσταση των καθηγητών.
Γκουτζιαμάνη, Ιωάννα
GR GR-KDBK (ΚΔΒΚ) AGOU-ΚΤ3-Φ04 · Μέρος (Φ) · 2010
Ανήκει στο: Αρχείο Ιωάννας Γκουτζιαμάνη
Η καθιέρωση για πρώτη φορά της ημέρας αυτής, είναι έκφραση της ανάγκης όλων μας να
αποδείξουμε την πολιτισμική δυναμική της εκπαίδευσης αλλά και την παιδαγωγική δυναμική της
θεατρικής τέχνης.
Γκουτζιαμάνη, Ιωάννα
GR GR-KDBK (ΚΔΒΚ) AGOU-ΚΤ5 · Φάκελος · 2008 -2014
Ανήκει στο: Αρχείο Ιωάννας Γκουτζιαμάνη
Το συγκεκριμένο ΚΤ περιλαμβάνει 1) Τεχνική Raza boxis, 2) Διαχείριση συγκρούσεων, 3) Πλούτος Αριστοφάνης (σημειώσεις σεμιναρίου), 4)Τα χορικά στην τραγωδία και κωμωδία, 5) Ο ρυθμός με Αφρικάνικα κρουστά, 6) Ελληνική τραγωδία G. Steiner, 7) Αρχαίο δράμα και σύγχρονες προσεγγίσεις, 8) Θεατρικές διαδρομές, 9) Οδηγός στην τονικότητα. Φίλιππος Τσαλαχούρης, 10) Η ιστορία της αρχαίας Ελληνικής λογοτεχνίας Lesky (σημειώσεις), 11) Σπουδή στο αρχαίο δράμα (σημειώσεις σεμιναρίου) 12) Συνδιάσκεψη 2008, 13) Σεμινάριο: Του κύκλου τα γυρίσματα 2012, 14) Διαφυγές - Σεμινάριο (Νίκος Γκόβας). Γκουτζιαμάνη, Ιωάννα
Πλούταρχος
GR GR-KDBK (ΚΔΒΚ) GR GR-KDBK (ΚΔΒΚ) ASKX-ΚΤ01-Φ01-Χ25 · Τεκμήριο · 1700-1800
Ανήκει στο: Αρχείο Συλλογικού Kαταλόγου Xειρογράφων
(σ. 1-92) Τίτλος: ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΥ ΧΑΙΡΩΝΕΩΣ, Περὶ παίδων ἀγωγῆς· μὲ (ἀνώνυμες) διάστιχες ἑρμηνευτικὲς σημειώσεις (γλῶσσες). (ἔκδ. F. C. Babbitt, Plutarch's moralia, vol. 1, Cambridge, Mass.: Harvard University Press, 1927 (ἐπανέκδ. 1969), 4-68). Ἀρχ. (σ. 1) Τί τις ἂν ἔχοι εἰπεῖν περὶ τῆς τῶν ἐλευθέρων παίδων αγωγῆς. Τέλ. (σ. 92) ἀνυστὸν δ' οὖν ἀνθρωπίνῃ φύσει καθέστηκεν.