Περιλαμβάνονται: 1) Αρχαίο δράμα Σεμινάριο με θέματα: α) Υποκριτική, β) Κινησιολογία,. γ) Χορογραφία. δ) Σκηνογραφία. ε) Ενδυματολογία, στ) Θεατρικό προσωπείο, ζ) Μουσική. Υπεύθυνη η Λυδία Κονιόρδου. 2) Η ελευθερία της φωνής μας Κείμενο της Άννυ Λούλου. Διερευνά τη φωνή σε άμεση επαφή με το συναίσθημα, σχηματισμένη με το νου και παραθέτει τη δική της μέθοδο και τις ασκήσεις του μαθήματος 3) Σημειώσεις της Γκουτζιαμάνη Ιω. από το εργαστήριο της Σωτηρίας Λεονάρδου στις Δρυάδες, για το «Συμπόσιο» του Πλάτωνα. 4) Σημειώσεις της Γκουτζιαμάνη Ιω. για τους «Πέρσες» Αισχύλος, από το εργαστήριο της Μάρθας Φριτζήλα. 5) Απόσπασμα από τους Πέρσες για το εργαστήριο, λεξιλογικό υλικό σε αυτό και σημειώσεις από το μάθημα: Μετάφραση στα νέα Ελληνικά. 6) «Του νεκρού αδερφού»: Η δραματουργική επεξεργασία επάνω στο κείμενο και ασκήσεις. 7) Σημειώσεις από τη δραματουργική επεξεργασία σε απόσπασμα της Οδύσσειας Ζ΄ραψωδία( Έκτωρ- Ανδρομάχη στίχοι 369-529) , για το μάθημα στο 4 ο Γυμνάσιο Κοζάνης. 8) Μικρές σημειώσεις- δραματουργική επεξεργασία στο απόσπασμα σκηνή 3, από τις Πεταλούδες του Φ.Λόρκα.
Χειρόγραφες σημειώσεις από το σεμινάριο του ΠΑ.ΔΙ.Θ.Ε στη Θεσσαλονίκη και υλικό της Δήμητρας Μήττα: Θρησκευτικά στοιχεία και τελετουργικές ανατροπές στην Αντιγόνη. Η κοινωνική διάσταση.
Στο χειρόγραφο αυτό αναλύεται η ιστορία της αρχαίας Ελληνικής λογοτεχνίας και αναφέρεται στην Αρχαία Ελλάδα, στην Ελληνιστική εποχή και στην Πολιτική κωμωδία. Περιέχει επίσης προσωπικές σημειώσεις της Γκουτζιαμάνη Ιωάννας.
Υλικό από το εργαστήριο Τραγικός χορός: αφετηρία και προορισμός. Εκπαιδευτής ο Φίλιππος Τσαλαχούρης, συνθέτης, καθηγητής της Δραματικής σχολής του Ωδείου Αθηνών.
Χειρόγραφες σημειώσεις της Γκουτζιαμάνη Ιω. από το αντίστοιχο βιβλίο, ως προεργασία προκειμένου για την παράσταση Αντιγόνη από την ομάδα του 1 ου ΓΕΛ Κοζάνης.