Η βιογραφία του Καβάφη, οι επιρροές που δέχτηκε από τον περιβάλλοντα οικογενειακό, κοινωνικό και πολιτικό χώρο και πως αυτές καθόρισαν την ποίησή του κατά χρονική περίοδο.
Οι μαθητές που συμμετείχαν στη παράσταση Αντιγόνη (απαντούν σε ερωτήσεις) και η υπεύθυνη καθηγήτρια Γκουτζιαμάνη Γιάννα απαντούν σε ερωτήσεις σχετικές με τη συγκεκριμένη εμπειρία τους και συνολικά για το θέατρο.
Η Γκουτζιαμάνη προτείνει να αφουγκραστούμε το σφυγμό και τις ανησυχίες της νεολαίας μας και να τους δώσουμε ευκαιρίες για δημιουργία. Γι’ αυτό παρατίθενται προτάσεις προς το Δήμο Κοζάνης.
Η Γκουτζιαμάνη Ιω. περιγράφει με λέξεις το πορτραίτο της που ζωγράφισε η ίδια σε σεμινάριο του Πανελλήνιου Δικτύου για το θέατρο στην εκπαίδευση στη Ζάκυνθο το 2012, σε μάθημα με το δάσκαλο εικαστικών Mark Storor
Εργασία για την ημέρα της γιορτής της Μάννας, πρόταση από την κ. Σιώπη- Βαλαβάνη. Η μάννα συνοδεύει τον άνθρωπο από τον ερχομό ως το τέλος της ζωής του ως παρουσία ή ως ιδέα, η σχέση μαζί της, καλή ή κακή, η παρουσία και η απουσία της. Αυτές οι παράμετροι θα συντελέσουν στο να αναδειχτούν πολλά και διαφορετικά πρόσωπα της μάννας, όπως τα κατέγραψε η παγκόσμια λογοτεχνία.